loading...
تارنمای شخصی منصور بهزادی
اطلاعیه
درباره:
من منصور بهزادی کارشناس رشته نرم افزار کامپیوترم هستم. برای ارتباط با دیگر دانشجویان هم رشته و آموزش برنامه نویسی به روش های گوناگون و همچنین انجام پروژه های سفارشی شما و کسب درآمد مشغول به وبلاگ نویسی شده ام. از این رو برای دیدن مطالب آموزشی ، پروژه های رایگان و دیگر مطالب من می توانید به نشانی www.behzadim.ir مراجعه نمایید.

قابل توجه بازدید کننده گان محترم

بدلیل تغییر سرویس اگر از راه موتور جست و جوی Google  به وبلاگ من اومدید برای دسترسی به مطلبی که دنبال آن بودید یا دیدن مطالب جدیدم به این نشانی سر بزنید:


  www.behzadim.ir 

ممکن است لینک های دانلود پروژه ها در این وبلاگ غیر فعال شده باشد. در این صورت از راه نشانی بالا با من تماس بگیرید. موفق باشید.

منصور بهزادی بازدید : 214 سه شنبه 29 شهریور 1390 نظرات (2)

مردى برای سمت آبدارچی در مایکروسافت تقاضا داد . رئیس هیئت مدیره مصاحبه اش کرد و تمیز کردن زمینش رو – به عنوان نمونه کار – دید و گفت : « شما استخدام شدین ، آدرس ایمیلتون رو بدین تا فرم های مربوطه رو واسه تون بفرستم تا پر کنین و همینطور تاریخی که باید کار رو شروع کنین. مرد جواب داد : « اما من کامپیوتر ندارم ، ایمیل هم ندارم ! » رئیس هیئت مدیره گفت : « متأسفم . اگه ایمیل ندارین ، یعنی شما وجود خارجی ندارین و کسی که وجود خارجی نداره ، شغل هم نمی تونه داشته باشه . » مرد در کمال نومیدی اون جا رو ترک کرد . نمی دونست با تنها ۱۰ دلاری که در جیبش داشت چه کار کنه . تصمیم گرفت به سوپرمارکتی بره و یک صندوق ۱۰ کیلویی گوجه فرنگی بخره . یعد خونه به خونه گشت و گوجه فرنگی ها رو فروخت . در کم تر از دو ساعت ، تونست سرمایه اش رو دو برابر کنه . این عمل رو سه بار تکرار کرد و با ۶۰ دلار به خونه برگشت . مرد فهمید می تونه به این طریق زندگیش رو بگذرونه و شروع کرد به این که هر روز زودتر بره و دیرتر برگرده خونه . در نتیجه پولش هر روز دو یا سه برابر می شد . به زودی یه گاری خرید ، بعد یه کامیون و به زودی ناوگان خودش رو در خط ترانزیت ( پخش محصولات ) داشت. پنج سال بعد ، مرد دیگه یکی از بزرگترین خرده فروشان آمریکا بود و شروع کرد تا برای آینده ی خانواده اش برنامه ربزی کنه و تصمیم گرفت بیمه عمر بگیره . به یه نمایندگی بیمه زنگ زد و سرویسی رو انتخاب کرد . وقتی صحبتشون به نتیجه رسید ، نماینده بیمه از آدرس ایمیل مرد پرسید . مرد جواب داد : « من ایمیل ندارم . » نماینده بیمه با کنجکاوی پرسید : « شما ایمیل ندارین ، ولی با این حال تونستین یک امپراتوری در شغل خودتون به وجود بیارین. میتونین فکر کنین به کجاها می رسیدین اگه یه ایمیل هم داشتین ؟ » مرد برای مدتی فکر کرد و گفت : ” آره ! احتمالاً می شدم یه آبدارچی در شرکت مایکروسافت!”

منصور بهزادی بازدید : 285 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

در صورتی که از بلنی صدای رایانه تان راضی نیستید. از راه زیر می توانید صدای سیستمتان را از آن چیزی که هست بیشتر کنید.
برای اینکار روی منوی Start پایین سمت چپ کلیک کنید تا باز شود.
روی کنترل پنل کلیک کنید. Control Panel
روی آیکن صدا کلیک کنید. Sound
در پنجره ای که باز می شود ، نخست Speakers را انتخاب کنید. سپس دکمه مشخصات (Properties) را بزنید.
در پنجره جدید وارد تب Enhancements شوید.
اکنون می توانید با دست کاری سه گزینه موجود صدای سیستم را کنترل کنید.
(با علامت دار کردن گزینه آخر صدایتان زیاد می شود)

منصور بهزادی بازدید : 237 پنجشنبه 24 شهریور 1390 نظرات (0)

مدتی پیش می خواستم سیم کارتم رو عوض کنم که با یه مشکل جدی برخورد کردم. من بجز شماره هایی که تو حافظه گوشی ذخیره کرده بودم 250 تا شماره هم روی سیم کارتم داشتم. برای انتقال این همه شماره نمی دونستم چکار کنم.
مدتی قبلش هم یکی از دوستام می خواست گوشیش رو فلش کنه با همین مشکل برخورد کرده بود.
واقعا نوشتن این همه شماره با نام روی کاغذ و دوباره ذخیره کردنش خیلی حوصله می خواست. تا اینکه یه روز همین جوی تو اینترنت چرخ می زدم که یه تبلیغ دیدم. تبلیغ دستگاه سیم کارت خوان (Reader) بود با این دستگاه می شد همه اطلاعات سیم کارتت رو یکجا بریزی رو کامپیوتر و بعد دوباره کپی کنی تو سیم کارت جدید. قبلا نمی دونستم این دستگاهم وجود داره ولی بعد یکیش رو خریدم همه شماره هارو یک جا کپی کردم تو سیم کارت جدیدم.
البته ببخشید که این مطلبم جنبه کسب درآمد داره ها ، ولی حیفم اومد کسی با این مشکل برخور کنه ولی از این دستگاه کمتر از 13 هزار تومانی خبر نداشته باشه.
اگه می خواین این دستگاه رو بخرید از لینک زیر استفاده کنید:
خرید دستگاه سیم کارت ریدر
فرقی نمی کنه سیم کارتتون دائمی ، ایرانسل یا همراه اول باشه

منصور بهزادی بازدید : 373 چهارشنبه 23 شهریور 1390 نظرات (0)

C#.NET in visual studio

این مجموعه به صورت تصویری به آموزش زبان برنامه نویسی C#.net به عنوان پرکاربر ترین زبان برای برنامه نویسی شی گرا می پردازد.
با استفاده از این مجموعه آموزشی شما می توانید از اصول مبنایی برنامه نویسی C#.net تا متوسط را همراه با مثال های کاربردی بیاموزید.

منصور بهزادی بازدید : 550 سه شنبه 22 شهریور 1390 نظرات (0)

ماشین حساب با java
این پروژه یک ماشین حساب ساده برای انجام چهار عمل اصلی هست. این پروژه جنبه آموزشی دارد نه کاربردی زیرا امکانات آن کم است.
در تصویر بالا می توانید صفحه اصلی برنامه پس از اجرا را ببینید.
دانلود در

منصور بهزادی بازدید : 1180 شنبه 12 شهریور 1390 نظرات (0)

این برنامه را با زبان اسمبلی تو محیط امولیتور 8086 نوشتم. کار این دو تا برنامه تبدیل مبناها به هم هست برنامه اولی از عدد دریافتی را از مبنای 10 به مبنایی هر عددی حتی 7، 11 ووو تبدیل می کند. برنامه دومی یک عدد در مبنای 10 می گیرد و مبنای 2،8،16 اون عدد رو چاپ می کنه. می خواستم این تو تا کد را با هم ادغام کنم ولی حوصله نداشتم.
به هر حال امیدوارم بدردتون بخوره (تقدیم به جامعه برنامه نویسان کشور عزیزم)
درصورتی که برنامه دیگری با اسمبلی و دیگر زبان ها می خواهید می توانید از راه تماس با ما سفارس دهید.

منصور بهزادی بازدید : 541 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

در ادامه سرس کد برنامه ساعت عقربه دار گرافیکی در محیط کنسول رو می بینید. این برنامه در محیط turbo c++ و به زبان سی نوشته شده است. نخست ساعت سیستم را می گیرد ، خودکار تنظیم می شود و شروع به کار کردن می کند شبیه به یک screen saver در ویندوز. این پروژه هم یکی دیگر از برنامه های من هست که امید وارم بدردتون بخوره...

:Source Code Of Visual Clock Program in C Languege

/*programmer mansoor behzadi
from iran,fars,firoozabad
1386
*/
#include <math.h>
#include <graphics.h>
#include <stdlib.h>
#include <stdio.h>
#include <conio.h>
#include <dos.h>

int main(void)
{
   struct dostime_t tt;
   int gdriver = DETECT, gmode, errorcode; //initgraph
   int i,s=1,d=0,t=0,j,k,g=20,tool=200,ascii=0;
   float p=3.14159265;
   float f;
   f=p/30;
   p/=6;
  initgraph(&gdriver, &gmode, "c:\tc\bgi");//////////////////////////////////////*
  for(i=0;i<60;i++)
  putpixel(getmaxx()/2+((tool+1)*cos(f*i)),getmaxy()/2+((tool+4)*sin(f*i)),3);

  for(i=0;i<12;i++)
  outtextxy(getmaxx()/2+((tool+5)*cos(p*i))-5,getmaxy()/2+((tool+4)*sin(p*i))-5,"*");

  _dos_gettime(&tt); ///////////////////////////timecomputer
   s=tt.hour;
   d=tt.minute;
   t=tt.second;

   if (s>12)
   s-=12;

printf("nProgrammer:Mansoor Behzadinsrc:www.behzadim.irnX for exit");
///////////tanzim
s-=4;////////////
d-=15;///////////
t-=15;///////////
/////////////////

k=s;
while(ascii!=120)
{
k++;
  for(j=-15;j<45;j++)
  {
  for(i=-15;i<45;i++)
  {
  ///////baraye tanzim daghighe va sanie
  if(g>5)
  {
  i=t;
  j=d;
  }////////////////////////////////////
   setcolor(3);//////rasm saat
  line(getmaxx()/2,getmaxy()/2,getmaxx()/2+((tool/2)*cos(p*(k))),getmaxy()/2+((tool/2)*sin(p*(k))));
  setcolor(0);
  line(getmaxx()/2,getmaxy()/2,getmaxx()/2+((tool/2)*cos(p*(k-1))),getmaxy()/2+((tool/2)*sin(p*(k-1))) );
  //////////////////rasm daghighe
    setcolor(2);
  line(getmaxx()/2,getmaxy()/2,getmaxx()/2+(tool*cos((f*(j)))),getmaxy()/2+(tool*sin((f*(j)))));
  setcolor(0);
  line(getmaxx()/2,getmaxy()/2,getmaxx()/2+(tool*cos((f*(j-1)))),getmaxy()/2+(tool*sin((f*(j-1)))) );
 /////////////////rasm sanie
  setcolor(12);
  line(getmaxx()/2,getmaxy()/2,getmaxx()/2+(tool*cos((f*(i)))),getmaxy()/2+(tool*sin((f*(i)))));
  setcolor(0);
  line(getmaxx()/2,getmaxy()/2,getmaxx()/2+(tool*cos((f*(i-1)))),getmaxy()/2+(tool*sin((f*(i-1)))) );
  ///////////////////////////rasm dayereye markazi
  setfillstyle(1,1);
  fillellipse(getmaxx()/2,getmaxy()/2,5,5);///////

    delay(1000);
    ///////////////////////////////taeen khorooj
       if(kbhit())
 {
  ascii=getch();
  if(ascii==120)
  {
  i=45;
  j=45;
  }
       }////////////////////////////////////////////
  g=0;
  }
  }
  }

   getch();
   closegraph();
 return 0;
}

 

منصور بهزادی بازدید : 234 جمعه 11 شهریور 1390 نظرات (0)

در ادامه Source Code بازی راکت یا همان پینگ پنگ رو می تونوانید مشاهده کنید (به زبان C). این یک بازی یک نفره است که طرف مقابل بازیکن رایانه است. این بازی سه مرحله ای است که شما با دستکاری سرس کد این بازی می توانید آن را افزایش دهید.
محیط برنامه نویسی این بازی Turbo C++ Ide است.
این بازی رو برای ارایه به استاد سال 86 نوشتم امیدوارم بدردتون بخوره...:

:source code ping pong game in c

/*programmer mansoor behzadi
from iran,fars,firoozabad
in 1387*/
#include
#include
#include
#include
#include
#include
static int     xkadr=180,ykadr=10,wkadr=550,hkadr=450,rkadr=1,jtoop=1,stoop=45,rtoop=7,xtoop=250,ytoop=20,rraket=12,wraket=100,hraket=5,xraketp=220,xraketc=250,ascii=100;
static float level=1.4,timep=1;
 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////
   void raketc()
  {
  rectangle(xraketc,ykadr+2,xraketc+wraket,ykadr+2+hraket);
  }
 //////////////////////////////////////////////////////////////////////////

 void m()
{
    int    i,h,x=300,y=255,ascii,rg[5];
    static int chek=0;
    int xe=610,ye=1,we=20,he=20,xg=470,yg=430,wg=150,hg=30;
    if(chek==0)
    {
    setcolor(1);
    rectangle(0,0,getmaxx(),getmaxy());
     rectangle(0,0,getmaxx(),25);
    setfillstyle(1,1);
  floodfill(1,1,1);
  setcolor(WHITE);
  outtextxy(5,5,"BehzadiM.ir");
     setcolor(WHITE);
    setbkcolor(8);
    rectangle(xe,ye,xe+we,ye+he);
    setfillstyle(1,12);
    floodfill(xe+1,ye+1,WHITE);
    settextstyle(3,0,3);
    outtextxy(xe+5,ye-6,"X");
    setfillstyle(1,8);
    bar(xg,yg,xg+wg,yg+hg);
    rectangle(xg,yg,xg+wg,yg+hg);
    settextstyle(3,0,2);
    outtextxy(xg+4,yg-6," go to game");
    settextstyle(2,0,5);
    outtextxy(120,445,"unshow sea this form again?");
    rectangle(105,450,115,460);
      rg[0]=getpixel(x,y);
     rg[1]=getpixel(x+5,y);
      rg[2]=getpixel(x,y-5);
       rg[3]=getpixel(x-5,y);
 rg[4]=getpixel(x,y+5);
  putpixel(x,y,12);
  putpixel(x+5,y,12);
  putpixel(x,y-5,12);
  putpixel(x-5,y,12);
  putpixel(x,y+5,12);
     settextstyle(1,0,1);
    outtextxy(10,100,"you can move the pointer whid right,top,left and down buttons!");
     settextstyle(1,0,8);
     setcolor(11);
    outtextxy(100,200,"BehzadiM.ir");

   while(ascii!=97)
    {

  if (kbhit())
   {

     ascii=getch();
  if(ascii==75||ascii==80||ascii==72||ascii==77)
  {
  putpixel(x,y,rg[0]);
  putpixel(x+5,y,rg[1]);
  putpixel(x,y-5,rg[2]);
  putpixel(x-5,y,rg[3]);
  putpixel(x,y+5,rg[4]);
        if(ascii==75)
  x-=10;
  if(ascii==72)
  y-=10;
  if(ascii==77)
  x+=10;
  if(ascii==80)
  y+=10;
  rg[0]=getpixel(x,y);
  rg[1]=getpixel(x+5,y);
  rg[2]=getpixel(x,y-5);
  rg[3]=getpixel(x-5,y);
  rg[4]=getpixel(x,y+5);
  putpixel(x,y,12);
  putpixel(x+5,y,12);
  putpixel(x,y-5,12);
  putpixel(x-5,y,12);
  putpixel(x,y+5,12);
  }
   if(ascii==13&&x>xe&&xye)
   exit(1);
    if(ascii==13&&x>xg&&xyg)
   ascii=97;

    if(x>xg+5&&xyg+5)
    {
    setfillstyle(1,2);
    bar(xg,yg,xg+wg,yg+hg);
   setcolor(WHITE);
   rectangle(xg,yg,xg+wg,yg+hg);
   settextstyle(3,0,2);
   outtextxy(xg+4,yg-6," go to game");
   }
   else
   {
   if(getpixel(xg+1,yg+1)==2)
   {
   setfillstyle(1,8);
   bar(xg,yg,xg+wg,yg+hg);
   setcolor(WHITE);
   rectangle(xg,yg,xg+wg,yg+hg);
   settextstyle(3,0,2);
   outtextxy(xg+4,yg-6," go to game");
   }
   }
   if(x>106,x<114&&y<459&&y>451&&ascii==13)
   {
   if(chek==0)
   {
   setcolor(3);
   circle(110,455,2);
   chek=1;
   }
   else
   {
   setcolor(8);
   circle(110,455,2);
   chek=0;
   }

   }
    }
    }
    }
    clrscr();
    setbkcolor(8);
    setfillstyle(1,8);
    floodfill(1,1,WHITE);
    gotoxy(75,1);
    printf("[%c]nleval=%1.0f",'X',level);
    gotoxy(30,10);
    printf("<*help*>n");
    printf("                           press <- for go raket to left in gamen");
    printf("                           press -> for go raket to right in gamen");
    printf("                           press x for Exit any timen");
    printf("                           press any keys for startgame now!");
    gotoxy(1,30);
    printf(" Programer: Mansoor Behzadi from Iran(perisa)      1387");
    ascii=getch();
    if(ascii==120)
    exit(0);


}
//////////////////////////////////////////////////////////////////////
  void toop()
  {
  static int r=10;
  setfillstyle(1,rkadr);
  fillellipse(xtoop,ytoop,r,r);
    if (jtoop==1)
    {
    xtoop+=5;
    ytoop+=5;
     if((ytoop>(hkadr-r-8-hraket))&&(xtoop>xraketp)&&(xtoop     jtoop=2;
     else
     if(ytoop>(hkadr-r-1))
     {
     timep=0;
     jtoop=5;
     }
     if(xtoop>(wkadr-r-1))
     jtoop=4;
    }

 if (jtoop==2)
    {
       if(  (ytoop<(hkadr/2)) && (xtoop<(wkadr-wraket/2)) && (xtoop>(xkadr+wraket))  )
       xraketc=xtoop-wraket/2;
    xtoop+=5;
    ytoop-=5;
     if(ytoop     jtoop=1;
      if(xtoop>(wkadr-r-1))
     jtoop=3;
    }

 if (jtoop==3)
    {
       if((ytoop<(hkadr/2))&&(xtoopxkadr+(wraket/2+2)))
       xraketc=xtoop-wraket/2;
    xtoop-=5;
    ytoop-=5;
     if(ytoop<(ykadr+r+1))
     jtoop=4;
      if(xtoop<(xkadr+r+6+hraket))
     jtoop=2;
    }

 if (jtoop==4)
    {
    xtoop-=5;
    ytoop+=5;
     if(ytoop>(hkadr-r-8-hraket)&&(xtoop>xraketp)&&(xtoop     jtoop=3;
     else
     if(ytoop>(hkadr-r-1))
     {
     timep=0;
     jtoop=5;
     }
      if((xtoop     jtoop=1;
    }
    if(jtoop==5)
    {
    setcolor(rkadr);
    circle(xtoop,ytoop,r);
    }
    if(timep!=0)
    {
  setfillstyle(1,rtoop);
  fillellipse(xtoop,ytoop,r,r);
  }
  setcolor(rraket);
  raketc();
  }
  //////////////////////////////////////////////////////////////////////////
 void raket(int ascii)
  {
 int yraketp;
 setcolor(rkadr);
 yraketp=(hkadr-hraket-1);
 rectangle(xraketp,yraketp,xraketp+wraket,yraketp+hraket);
  if((ascii==75)&&(xraketp>=(xkadr)))
  xraketp-=60-stoop;
  if(xraketp  xraketp=xkadr+2;
  if((ascii==77)&&(xraketp<=((wkadr-wraket)-(50-stoop)-2)))
  xraketp+=60-stoop;
  if(xraketp>(xkadr+wkadr-wraket))
  xraketp=xkadr+wkadr-wraket-2;
 setcolor(rraket);
 rectangle(xraketp,yraketp,xraketp+wraket,yraketp+hraket);
}

void main()
{
if(level<6)
{
    int     driver = DETECT,mode,i;
    initgraph(&driver,&mode,"c:\tc\bgi");

    if((level<2)&&(level>1))
    m();
    else
    {

      textbackground(8);
  clrscr();
  setfillstyle(1,8);
  floodfill(1,1,WHITE);
    gotoxy(75,1);
    printf("[%c]nleval=%1.0f",'X',level);
    gotoxy(1,30);
    printf("Thichername is MrSoori    (Mansoor Behzadi       &      Saeed Omidi)      1387");
    }
 setfillstyle(1,rkadr);
    setcolor(WHITE);
     rectangle(xkadr,ykadr,wkadr,hkadr);
    floodfill(xkadr+1,ykadr+1,WHITE);
    getch();
   while(!(ascii==120))
   {
   if(timep==0)
   timep=1;
   raket(ascii);
     while(!kbhit())
     {
     delay(stoop);
     if(timep>0)
     timep+=(float)stoop/1000;
      if((int)timep>60)
      {
   settextstyle(1,0,2);
   outtextxy(1,20,"You Win");
   setcolor(5);
   outtextxy(1,80,"press");
   setcolor(12);
   settextstyle(3,0,2);
   outtextxy(1,100,"  b for cantinuo");
   outtextxy(1,120,"  x for Exit");
     while(!(ascii==120||ascii==98))
   ascii=getch();
     if(ascii==101)
     exit(0);
     else
     if(ascii==98)
     {
     ytoop=100;
     jtoop=1;
     ascii=100;
     timep=1;
     stoop-=6;
     level+=1.0;
     main();
     }
      }
     gotoxy(1,1);
     printf("time=%0.2f",timep);
     setcolor(rkadr);
      raketc();
     toop();
   if (timep==0)
   {
   settextstyle(1,0,2);
   outtextxy(1,20,"You Loss");
   setcolor(5);
   outtextxy(1,80,"press");
   setcolor(12);
   settextstyle(3,0,2);
   outtextxy(1,100,"  b for Newgame");
   outtextxy(1,120,"  x for Exit");
   }
     }
     if(timep==0)
     while(!(ascii==120||ascii==98))
     ascii=getch();
     else
     ascii=getch();
     if(timep==0)
     {
     if(ascii==101)
     exit(0);
     else
     if(ascii==98)
     {
     level=1.5;
     ytoop=100;
     jtoop=1;
     stoop=40;
     ascii=100;
     main();

     }
     }
    }
    closegraph();
    }
    else
    {
    clrscr();
    gotoxy(10,10);
    printf("end game and you is winner");
    }
}

منصور بهزادی بازدید : 509 پنجشنبه 10 شهریور 1390 نظرات (0)

فرض کنیم شما پروژه خودتان را در محیط نت بینز نوشته این و حالا می خواهید فایل نهایی بسازید تا برنامه تان کاربردی شود.
لذا شما باید فایل با پسوند .jar تولید کنید. برای اینکار در محیط نت بینز روی دکمه Clean And Build Project(Shift+F11) shk که علامت یک چکش و جارو است کلیک کنید. با این کار به راحتی فایل جار در این مسیر ساخته می شود:
pathofproject/projectname/dist/packagename.jar
حال با جفت کلیک روی فایل جار ساخته شده برنامه تان اجرا می شود. اما شاید بخواهید فایل نهایی شما بصورت exe باشد تا روی همه کامپیوتر ها که ویندوز هست بدون نیاز به نصب jdk یا jre اجرا شود. برای اینکار نرم افزار های رایگانی هستند که می توانید با استفاده از آنها فایل های جار را به اگزه تبدیل کنید. در لینک زیر می توانید با یکی از این برنامه ها آشنا و رایگان دانلود کنید. (حجم نرم افزار 1.28MB)
دانلود نرم افزار

آموزش نرم افزار

کپی برداری از مطالب این تارنما بدون ذکر نام و لینک غیر مجاز است.

درباره Java ,
منصور بهزادی بازدید : 600 جمعه 04 شهریور 1390 نظرات (0)

پروژه جاوا

این پروژه جنبه آموزشی دارد. با بررسی این پروژه می توانید کار با فایل به روش تصادفی را به خوبی بیاموزید.
این برنامه اطلاعات دانشجوها شامل (شماره دانشجویی ، نام ، نام خانوادگی ، شماره تلفن) را مدیریت می کند.
محیط برنامه نویسی NetBeans IDE 6.9 است.
برای دانلود و توضیحات بیشتر نمایش کامل متن را بزنید.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به نام خداوند جان و خرد. من منصور بهزادی ، دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. من در زمینه های برنامه نویسی و طراحی وبسایت تخصص دارم .این تارنما با این هدف ایجاد شده که پروژه ها و مطالب آموزشی ام در زمینه رایانه و برنامه نویسی را در اختیار شما قرار دهم ، تا راهی باشد برای 1. خدمتی به جامعه برنامه نویسی و کاربران کامپیوتر کشورم 2. آشنایی شما با من برای انجام سفارشات برنامه نویسی و کسب درآمدم. می توانید سفارشات و پرسش های خود را از راه تماس با ما ارایه دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آموزش C#.Net

    C#.NET in visual studio
    قابل توجه کسانی که دوست دارن برنامه نویسی با C#.net پرکاربرد ترین زبان شی گرائی را بیاموزند. به این پست یه سر بزنید.
    آموزش برنامه نویسی C#.net

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 747
  • بازدید کلی : 21,576
  • فروشگاه من