loading...
تارنمای شخصی منصور بهزادی
اطلاعیه
درباره:
من منصور بهزادی کارشناس رشته نرم افزار کامپیوترم هستم. برای ارتباط با دیگر دانشجویان هم رشته و آموزش برنامه نویسی به روش های گوناگون و همچنین انجام پروژه های سفارشی شما و کسب درآمد مشغول به وبلاگ نویسی شده ام. از این رو برای دیدن مطالب آموزشی ، پروژه های رایگان و دیگر مطالب من می توانید به نشانی www.behzadim.ir مراجعه نمایید.

قابل توجه بازدید کننده گان محترم

بدلیل تغییر سرویس اگر از راه موتور جست و جوی Google  به وبلاگ من اومدید برای دسترسی به مطلبی که دنبال آن بودید یا دیدن مطالب جدیدم به این نشانی سر بزنید:


  www.behzadim.ir 

ممکن است لینک های دانلود پروژه ها در این وبلاگ غیر فعال شده باشد. در این صورت از راه نشانی بالا با من تماس بگیرید. موفق باشید.

منصور بهزادی بازدید : 549 سه شنبه 22 شهریور 1390 نظرات (0)

ماشین حساب با java
این پروژه یک ماشین حساب ساده برای انجام چهار عمل اصلی هست. این پروژه جنبه آموزشی دارد نه کاربردی زیرا امکانات آن کم است.
در تصویر بالا می توانید صفحه اصلی برنامه پس از اجرا را ببینید.
دانلود پروژه
برنامه نویس: منصور بهزادی
حجم: 70 کلیو بایت
پسوند: .rar
رمز: www.behzadim.ir
(دوستان خودم نیز از اینکه روی فایل ها رمز می ذارم راضی نیستم ولی بخاطر جلوگیری از کپی اطلاعاتم هست. از این بابت پوزش می خواهم.)
در صورتی که پرسشی دارید یا درخواست پروژه ای دارید می توانید به در باره من رجوع کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به نام خداوند جان و خرد. من منصور بهزادی ، دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم. من در زمینه های برنامه نویسی و طراحی وبسایت تخصص دارم .این تارنما با این هدف ایجاد شده که پروژه ها و مطالب آموزشی ام در زمینه رایانه و برنامه نویسی را در اختیار شما قرار دهم ، تا راهی باشد برای 1. خدمتی به جامعه برنامه نویسی و کاربران کامپیوتر کشورم 2. آشنایی شما با من برای انجام سفارشات برنامه نویسی و کسب درآمدم. می توانید سفارشات و پرسش های خود را از راه تماس با ما ارایه دهید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آموزش C#.Net

    C#.NET in visual studio
    قابل توجه کسانی که دوست دارن برنامه نویسی با C#.net پرکاربرد ترین زبان شی گرائی را بیاموزند. به این پست یه سر بزنید.
    آموزش برنامه نویسی C#.net

    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 20
  • بازدید سال : 716
  • بازدید کلی : 21,545
  • فروشگاه من